שבת, 27 אפריל, 2024

חברת אשטרום זכתה במכרז להקמת 219 דירות להשכרה בבני ברק

בני ברק
צילום: Shutterstock

המכרז, ובו חמישה בניינים שישלבו מגורים עם מסחר ובני ציבור, הוא חלק מפרויקט דירה להשכיר, וצפוי לאפשר לתושבים להתגורר בשכירות לטווח ארוך, כשהם נהנים מפיקוח על המחירים ואיכות הפרויקט

בשורה עבור תושבי בני ברק והסביבה: חברת אשטרום זכתה לאחרונה במכרז “דירה להשכיר”, לבניית 219 דירות בשכונת מגורים חדשה בעיר, בגבול פארק הירקון. התוכנית, שקודמה ואושרה בוותמ”ל, משתרעת על שני מגרשים שעליהם יוקמו 5 בניינים, תוך שילוב של מגורים, מבני ציבור ושטחי מסחר.

מאחורי אשטרום כבר עומדים ארבעה פרויקטים במסגרת “דירה להשכיר” ובהם כ-1,400 דירות – מתחם הדסה הקטנה בירושלים, נאות פרס בחיפה, ומתחם המשתלה ומתחם הגדנ”ע בתל אביב. גם הפרויקט בבני ברק מיועד להשכרה לטווח ארוך, וישתלב בשכונה חדשה המתכננת לקום בחלק הצפוני של בני ברק, בסמוך לדרך אם המושבות. על פי התוכנית, תכלול השכונה החדשה כ-2,100 דירות לצד שטחי תעסוקה, מסחר ומבני ציבור, ותשתרע על כ-790 דונם.

45 פרויקטים ברחבי הארץ

“דירה להשכיר” נועד לספק לדיירים דיור בשכירות לטווח ארוך ובאיכות גבוהה, כשהם נהנים מיציבות ומוודאות באשר לתקופת השכירות וכן באשר לשכר הדירה. גם מפרטי הבנייה והתחזוקה המפורטים מיועדים להגן על הדיירים ולספק להם רמת דיור גבוהה. מפרט הבנייה ואופן התחזוקה של הדירות, כמו גם נוסח הסכם השכירות, הם חלק מתנאי המכרז בו זכתה אשטרום. על פי המכרז, היא תפעיל ותתחזק את הבניינים למשך 20 שנים, שהן תקופת השכירות, ותיעזר לצורך כך בחברת ניהול.

מתחילת השנה, שווקו בהצלחה פרויקטים נוספים, ובהם פרויקט מבואות דרומיים בחיפה לבניית 335 דירות, פרויקט מכבי רמלה עם 300 דירות, פרויקט אגמים באשקלון ובו 223 דירות וכן פרויקט הכלניות בשדרות, לבניית 71 דירות. מכרזים נוספים לבניית דירות להשכרה לטווח ארוך צפויים להסתיים בזמן הקרוב, כאשר “דירה להשכיר” מונה כבר 45 פרויקטים במרכז ובפריפריה, ובהם יותר מ-10,000 דירות להשכרה לטווח ארוך.

“אלטרנטיבה לשוכרים”

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, מסר כי המשרד צפוי להמשיך לקדם את תחום הדיור להשכרה ארוכת הטווח. לדבריו, “מדובר בפתרון אידאלי לזוגות צעירים ואני מברך את דירה להשכיר, רמ”י ועיריית בני ברק, על הבשורה שהם מביאים לתושבי העיר והסביבה, בפרויקט ראשון לדיור להשכרה ארוכת טווח בעיר שייתן מענה לביקוש באזור”.

מנכ”לית דירה להשכיר, ענבל דוד, אמרה כי “פרויקט ‘דירה להשכיר’ בבני ברק מהווה בשורה של ממש עבור תושבי העיר והסביבה, כחלק ממהפיכת השכירות ארוכת הטווח בישראל. דווקא עכשיו, בתנאי אי ודאות כלכלית, הפרויקטים שאנו משווקים בשיתוף עם רמ”י, מציעים אלטרנטיבה זמינה המאפשרת לשוכרים ליהנות מכל היתרונות של דירה בבעלות, מבלי לשאת בעול המשכנתא”.

כתבות נוספות:

רוצים לקבל למייל עדכונים בנושאי נדל”ן, כסף והשקעות?

הירשמו לניוזלטר שלנו –

דילוג לתוכן